Bel mij – DHL contact

Wilt u met DHL contact opnemen, maar lukt dat niet wanneer u belt, vul dan het bel-mij-formulier in. In die gevallen neemt DHL contact met u op. U kunt dit doen voor uiteenlopende zaken. Het wil nog wel eens gebeuren dat er een pakket zoek raakt. Neemt u in die gevallen niet eerst met DHL contact op, maar vraag eerst na of de verzender er meer over weet. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat uw pakket later verzonden is dan u verwacht had of dat het pakket om een andere reden vertraging heeft opgelopen, die de verzender weet. Vaak geeft de verzendpartij ook een maximale verzendtijd aan. Zo kan het zijn dat een pakket er meestal de volgende dag al is, maar dat de maximale verzendtijd een week is. In dat geval heeft met DHL contact opnemen geen zin voordat deze tijd voorbij is. Pas dan kunnen zij iets voor u betekenen. Wilt u weten waar uw pakket zich op dat moment bevindt? Kijk dan op de website van DHL. Contact opnemen via een andere manier duurt vaak langer dan zelf het trackingnummer op de website invullen. U ziet dan waar uw pakket zich bevindt en wanneer u het kunt verwachten. Veel postbedrijven bieden deze service aan.  

Met DHL contact over dringende zaken 

Heeft u een dringende zaak en kunt u niet lang op een antwoord wachten? Bel dan het DHL contactcenter. Zij kunnen u dan helpen met uw probleem en zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk opgelost wordt. Soms ligt de oorzaak van het probleem bij de verzender van het pakket. In dat geval zult u daar contact mee moeten opnemen. Het kan gebeuren dat uw pakket onderweg kwijtraakt, maar vaak wordt daar door een van de partijen een goede en passende oplossing voor gevonden.  

http://deklantenservice.nl/bedrijven/dhl-contact/